Restricció judicial provisional contra l’adoctrinament a les aules

El Jutjat Contenciós núm. 1 de Castelló ha decretat mesures cautelaríssimes per a aturar la distribució escolar endegada per l’Ajuntament de Castelló de més d’una trentena de llibres editats per activistes de col·lectius LGTBI. La decisió judicial obliga el consistori a retirar els exemplars que ja havia repartit a onze instituts públics de la localitat i a un centre de menors. La interlocutòria admet la demanda de mesures provisionals sol·licitada per Abogados Cristianos, col·lectiu que va interposar el recurs.

El procediment judicial seguirà el seu curs i la restricció té per ara caràcter temporal. L’anticipació de la retirada en un moment en que tot just s’inicia el periple als tribunals, té com a finalitat protegir els drets dels infants en cas que la sentència final els considerés vulnerats. Així ho justifica la magistrada al seu escrit, en el sentit que de no adoptar-se la mesura cautelar “faria perdre la finalitat legítima al recurs i produir els al·legats perjudicis irreparables que amb la interposició del recurs contenciós-administratiu a través del procediment de drets fonamentals, per presumpta vulneració dels drets es pretén evitar”.

Aquesta particular batalla judicial s’engloba dins la guerra cultural que es lliura els nostres dies. Un dels seus fronts té com a escenari les aules. Els col·lectius LGTBI i la Ideologia de Gènere consideren la consciència de nens i adolescents un objectiu de conquerir. Aprofitant la vulnerabilitat i la manca de maduresa pròpies d’aquestes edats miren d’introduir la seva particular ideologia com si es tractés d’un contingut lectiu i neutral més.

Alguns dels títols de les publicacions que l’Ajuntament dirigia als escolars eren “A la conquesta del cos equivocat”, “Lesbianas, así somos”, “Gay sex” o “Transfeminismo o barbárie”. Uns llibres que farien ruboritzar qualsevol lector objectiu, però que esdevenen autèntiques armes dirigides a pertorbar i adoctrinar unes mentalitats en desenvolupament, encara en procés de consolidar suficient capacitat crítica per a poder distingir entre coneixement i ideologia.

Contingut relacionat: