Autòpsies a individus vacunats revelarien efectes autodestructius provocats per la tecnologia d’ARNm

En el context d’un simposi que abordava la situació pandèmica des d’una perspectiva ètica, celebrat el passat 10 de desembre i retransmès en directe per UKColumn, varen destacar les ponències de dos reconeguts científics que hi participaren. Es tracta del Dr. Sucharit Bhakdi, prestigiós especialista en microbiologia mèdica i malalties infeccioses, i del Dr. Arne Burkhardt, reputat patòleg.

Fa pocs dies, els investigadors, que acumulen conjuntament més de 450 articles publicats en revistes científiques de primer nivell, van fer públic un document que sintetitzava el contingut de les seves intervencions al simposi. S’hi presenten les conclusions derivades de l’anàlisi histopatològica dels òrgans de quinze persones, mortes entre 7 dies i 6 mesos després d’haver rebut la vacuna contra la Covid-19.

En primer lloc, els autors adverteixen d’un error en el disseny de les vacunes autoritzades pels reguladors i aplicades massivament per a combatre el SARS-CoV-2. A parer seu, la tecnologia emprada per aquests fàrmacs induiria l’organisme a produir només un tipus específic d’anticossos. En concret, els que s’encarreguen de protegir la persona dels agents infecciosos que es propaguen a través del torrent sanguini.

Aquests anticossos no serien eficaços a l’hora d’immunitzar el subjecte davant la infecció del tracte respiratori, ja que no actuen sobre les mucoses. Un error de concepció en el desenvolupament de les vacunes que les allunyaria del seu propòsit immunitzador contra la Covid-19.

En segon lloc, l’estudi sobre els teixits realitzat pels investigadors, els porta a afirmar que aquestes vacunes d’ARNm poden acabar degenerant en processos “autodestructius”. La producció cel·lular de la proteïna “spike” que s’obté amb la vacuna, desencadenaria una resposta del sistema immunitari amb conseqüències potencialment devastadores.

Aquesta reacció adaptativa podria donar-se, segons els doctors, a qualsevol òrgan del cos. El fenomen autoimmune descrit, explicaria els creixents episodis d’afeccions cardíaques que, en alguns casos, han desembocat en la mort del pacient. En 14 de les 15 autòpsies realitzades durant la recerca, es detectà una evidència generalitzada d’atacs sense precedents produïts pel propi organisme. El cor havia estat afectat en la totalitat dels subjectes.

Les conclusions dels investigadors són contundents. Els teixits dels òrgans analitzats revelarien aquest autoatac immune ocasionat per l’administració de la vacuna. Finalitzen el text alertant sense embuts que l’aplicació d’aquests productes farmacèutics, que utilitzen tecnologia d’ARNm, posen en risc la salut i la vida de la població.

 

Contingut relacionat: