La ministra de Defensa espanyola reconeix que la mort d’un jove caporal de l’exèrcit fou causada per l’administració de la vacuna contra la Covid-19

Davant els micròfons de la premsa, Margarita Robles ha confirmat que la defunció d’un membre de les Forces Armades es produí a conseqüència dels efectes adversos provocats per la vacuna contra la Covid-19.

El caporal, de 35 anys, no es trobava dins la franja d’edat considerada de risc en relació amb la malaltia. En canvi, sí que pertanyia al col·lectiu més exposat a patir complicacions no desitjades derivades de l’administració del fàrmac. En el seu cas, patí trombosi i hemorràgia cerebrals, 17 dies després de rebre la dosi d’AstraZeneca.

La ministra de Defensa ha afirmat que l’integrant de l’exèrcit espanyol s’havia sotmès a la punxada “amb il·lusió”. Malgrat reconèixer que l’evidència mèdica atribuïa inequívocament al vaccí la causa de la mort, ha aprofitat l’ocasió per a animar la població a vacunar-se.

Contingut relacionat: