El diari Segre manté publicada la informació que atribueix la mort d’un menor de 13 anys a la Covid-19 tot i haver-ho desmentit la família

L’edició impresa del diari Segre del passat 17 de febrer obria amb la mort d’un infant de 13 anys per Covid-19. El cos de la notícia, anunciant la tragèdia com la primera defunció a Lleida d’un menor d’edat a causa del SARS-CoV-2, animà el mitjà a dedicar-ne la portada.

No obstant això, al llarg del cap de setmana va difondre’s a bastament la presumpta falsedat de la informació del Segre. La família de la víctima s’hauria vist obligada a comunicar a través de les xarxes socials que la mort del nen, que patia asma, hauria estat provocada en realitat per un broncoespasme.

El tiet de l’infant, encarregat de desmentir públicament la notícia, anunciava al seu perfil de Facebook l’inici d’accions legals contra la capçalera. El parent afirma que “menteixen per forçar a la gent a què vacuni als adolescents i nens” i que el Segre no havia respectat el dol de la família.

D’aquesta manera, a l’indescriptible dolor sobre els parents desencadenat per una pèrdua tan terrible, s’hi afegiria la miserable utilització mediàtica perpetrada pel diari. Transcorregudes més de 24 hores d’ençà de produir-se el pronunciament des de l’entorn del menor, la informació no ha estat retirada del web del mitjà. Al cel sia.

Contingut relacionat: